Бухгалтерські послуги у Києві

  • null

    Витрачайте на ведення бухгалтерії не більше 30 хвилин на місяць

  • null

    Заощаджуйте до 15 тисяч гривень на штатному бухгалтері

  • null

    Замінюємо штатного бухгалтера компанії

  • null

    Несемо фінансову відповідальність

Ми кращі! Нам можна довіряти на 100%!

Бухгалтерські послуги у Києві від компанії FLC

На сьогоднішній день вже стало нормою оформляти замовлення на бухгалтерські послуги у спеціалізованих фірмах. Наша консалтингова компанія FLC пропонує скористатися такою можливістю та замовити послуги бухгалтера Київ за доступною ціною. Ми ведемо свою діяльність з 2003 року та накопичили величезний досвід у сегменті надання послуг у бухгалтерії, податковому обліку, аудиті фізичним та юридичним особам.

Уклавши з нами договірну угоду, ви швидко, якісно та законно зможете вирішити величезну кількість питань, навіть якщо ваш штатний бухгалтер захворів або пішов у чергову відпустку. Ведення бухгалтерського обліку є гарантією своєчасного та правильного нарахування, виплати податків та подання податкової звітності.

Співпрацюючи з нами, ви зможете уникнути конфліктних ситуацій з податковими структурами, а якщо суперечки вже виникли, вдало їх вирішити.

Наші послуги

  • Бухгалтерський аутсорсинг
  • Бухгалтерія для ФОП
  • Бухгалтерія для ТОВ
  • Перевірка податкової звітності
  • Здача нульової звітності
  • Послуги зі здачі річної звітності
  • Ведення бухгалтерського обліку
  • Проходження аудиторської перевірки

Бухгалтерські послуги для сфер обслуговування

  • Сфера IT
  • Фінансові послуги
  • Медичні послуги
  • Оптова торгівля
  • Сервіс доставлень
  • Освітні послуги
  • Роздрібна торгівля
  • Охоронні компанії
  • Юридичні послуги
  • Будівельні компанії
  • Виробництво
  • Пасажирські та вантажні перевезення
  • Франшиза
  • Туристичні послуги
  • Послуги рієлторів
  • Бюро переводів
  • Сфера ремонтів
  • Інші сфери послуг

Успішні кейси нашої команди

  • null

    Про некомпетентність бухгалтера

    Деталі

    При працевлаштуванні на виробниче підприємство головбух приховала, що володіє достатнім рівнем кваліфікації та необхідним досвідом у сфері діяльності цієї організації. Підставою прийому на роботу послужив лише запис у її трудовій книжці, що вона у працювала заступником головного бухгалтера 16 років у інший компании.

    Протягом півроку їй вдавалося приховувати свою некомпетентність, виїжджаючи на звичайних бухгалтерах й перекладаючи на них провину за помилки. Звітність велася зі значними порушеннями, й лише після того, як почали надходити штрафні санкції, все це розкрилося.

    Результати

    Після звернення до нашої компанії керівника виробництва, ми виділили для перевірки бухгалтерської документації досвідченого, кваліфікованого спеціаліста. Усі заходи були виконані оперативно та якісно: було перевірено та відновлено первинні фінансові документи, зроблено коригування податкових звітів, запроваджено електронний документообіг, що дозволило значно збільшити прибуток підприємства. Керівництво уклало з нами Договір на комплексне обслуговування.

    Уклавши з нами угоду на бухгалтерські послуги, ми гарантуємо, що ваші звіти завжди будуть правдивими, чесними, прозорими, а діяльність приноситиме суттєвий прибуток!

  • null

    Про неправильний розподіл робочого часу бухгалтерії

    Деталі

    До нас звернулося керівництво великої меблевої компанії із проханням оптимізувати роботу Відділу бухгалтерії. Штат складався із шести співробітників, вони проводили на роботі багато часу (по 9-10 годин, шість днів на тиждень), але все одно не встигали обробляти та вводити складські документи та накладні. Вони відставали вже на три дні, а це була катастрофа для розрахунків із замовниками та відстеження реальної складської інформації.

    Ми відправили на виробництво команду професійних бухгалтерів, які провели ряд перевірочних заходів, виявили причини затримок, розробили схеми взаємодії складських працівників, менеджерів збуту та працівників бухгалтерії.

    Результати

    Ми запропонували керівництву підприємства скоротити 2-х бухгалтерів, а їх робочі місця перенесли до складу та у Відділ збуту. Це допомогло оперативно вирішувати усі спірні проблеми та швидко обробляти первинні документи.

    Уклавши з нами угоду на бухгалтерські послуги, ми гарантуємо, що ваші звіти завжди будуть правдивими, чесними, прозорими, а діяльність приноситиме суттєвий прибуток!

  • null

    Допомогли уникнути додаткових податків та штрафних санкцій

    Деталі

    Співробітників нашої компанії найняла фірма-імпортер, щоб перевірити стан податкової звітності. У процесі перевірки було виявлено, що у звітах відображені абсолютно незрозумілі суми курсової різниці. Далі було виявлено, що співробітник, який займався обліком операцій із валютою, не вставляв у спеціальну програму щоденний курс валют під час проведення операцій, що порушило коректну роботу. Внаслідок цього було значно спотворено собівартість продукції, яка надходила на територію України.

    Результати

    Своєчасна перевірка та виправлення сформованої негативної ситуації, допомогли уникнути нарахування додаткових податкових та штрафних санкцій у розмірі 1,5 мільйона гривень.

    Уклавши з нами угоду на бухгалтерські послуги, ми гарантуємо, що ваші звіти завжди будуть правдивими, чесними, прозорими, а діяльність приноситиме суттєвий прибут

Замовити зворотній дзвінок

    • null

      Комплексне обслуговування бухгалтера – найкраще рішення для приватніх фірм

      Деталі

      Приватна клініка Києва звернулася до нас для укладання Договірної угоди про комплексне обслуговування на тривалий період. До цього у штаті працював бухгалтер, який не справлявся з покладеними на нього обов’язками, часто ходив на лікарняні. Звичайно, керівництво медичного центру це не влаштовувало, тому що бухгалтерська звітність, це дуже важлива документація. Іноді доводиться вирішувати питання дуже оперативно, а бухгалтера немає “під рукою”.

      Результати

      Ми виділили клініці професійного, досвідченого бухгалтера, який володіє величезними знаннями у цьому напрямку, надає послуги віддалено цілодобово (24/7) за необхідності, дає слушні поради та рекомендації, відстежує зміни у законодавстві. Тепер керівництво медичного центру спить спокійно, а наш співробітник кваліфіковано працює за налагодженим процесом ведення бухобліку.

      Уклавши з нами угоду на надання бухгалтерських послуг, ми гарантуємо, що ваші звіти завжди будуть правдивими, чесними, прозорими, а діяльність приноситиме суттєвий прибуток!

    • null

      Про видалене бухгалтерське обслуговування та зниження статті витрат

      Деталі

      Оскільки витрати на оплату праці бухгалтера у мережі аптек становили понад 70 тисяч гривень щороку, керівництво вирішило перейти на віддалене бухгалтерське обслуговування. Для цього воно звернулося до нашої компанії. Оскільки у нас у штаті працюють професійні фахівці, ми підписали Договірну угоду з клієнтом, від чого виграли обидві сторони.

      Результати

      За підсумками керівництву не потрібно виділяти окремий кабінет та обладнати його оргтехнікою, меблями, а також зараз оплата бухгалтерських витрат значно знизилася. До того ж, наш співробітник завжди перебуває на зв’язку, проводить консультації з усіх питань й оперативно їх вирішує.

      Уклавши з нами угоду на надання бухгалтерських послуг, ми гарантуємо, що ваші звіти завжди будуть правдивими, чесними, прозорими, а діяльність приноситиме суттєвий прибуток!

    • null

      Про негативні наслідки створення бізнесу на основі родинних стосунків

      Деталі

      Наш клієнт має приватний бізнес (стоматологічна клініка), де співзасновниками та співробітниками є його родичі (30%). Це й стало для нього фатальною помилкою. Оскільки такі працівники та члени сім’ї мали прямий доступ до фінансової, бухгалтерської та податкової документації (комерційна таємниця), вони захотіли створити паралельно аналогічний бізнес та стали переманювати до себе постійних клієнтів. Клієнт встиг вчасно звернутися до нас, й ми встигли допомогти йому не позбутися бізнесу.

      Результати

      Ми відправили до власника стоматології професійного спеціаліста, який розмежував функціональні обов’язки співробітників, їх доступ до комерційної інформації. Тепер бухгалтерія та інші відділи мають доступ виключно до своїх даних. Також наш клієнт підписав з нами Договір на віддалене бухгалтерське обслуговування, а це означає, що вся інформація знаходиться під суворою конфіденційністю.

      Уклавши з нами угоду на надання бухгалтерських послуг, ми гарантуємо, що ваші звіти завжди будуть правдивими, чесними, прозорими, а діяльність приноситиме суттєвий прибуток!

    Замовити зворотній дзвінок

      • null

        Про навмисне зловживання службовими обов’язками

        Деталі

        У мережі продуктових магазинів протягом 7 років працював єдиний бухгалтер, якому керівник довіряв повністю та не контролював його. Й заручившись такою довірою, бухгалтер прийняв рішення, що отримувати гроші він може не лише на своїй основній роботі, а й від конкуруючих фірм, тому потихеньку почав «зливати» інформацію на бік.

        Ця ситуація безконтрольності спровокувала співробітника порушити комерційну таємницю та службову етику. На щастя, це було вчасно розкрилося, а бухгалтер втік. Власник фірми ухвалив правильне рішення та звернувся до нашої компанії для підписання з нами Договірної угоди на бухгалтерський аутсорсинг.

        Результати

        Наш клієнт тепер спокійно займається діяльністю свого торговельного підприємства, усі фінансові, бухгалтерські, податкові звіти у повному порядку та відповідають вимогам українського законодавства, бізнес успішно розвивається. Наш співробітник завжди на зв’язку та швидко вирішує виникаючі питання.

        Уклавши з нами угоду на бухгалтерські послуги, ми гарантуємо, що ваші звіти завжди будуть правдивими, чесними, прозорими, а діяльність приноситиме суттєвий прибуток!

      • null

        Про перехід на інтернет-продажі

        Деталі

        До нас зателефонував власник приватного бізнесу та попросив допомогти у покращенні контролю, та розвитку його підприємницької діяльності. Картина спочатку виглядала так: він орендував офісні та складські приміщення, а продаж товарів з інтернету був на рівні всього 15% від усього обороту. Із запровадженням карантину продажі впали ще на 40%, бо були закриті офіси та склад. Добре, що він звернувся до нас, тому що ми змогли йому допомогти та підняти рівень продажів.

        Результати

        Було зроблено акцент саме на продажах у інтернеті, та підвищено контроль діяльності на усіх етапах. Впроваджено спеціальне програмне забезпечення для відстеження заявок та надходячих дзвінків (програма Бітрікс), для документообігу та підвищення ефективності бухобліку (програма Вчасно).

        Також був використаний віддалений сервер, за допомогою якого формувалася документація, оперативно вівся бухгалтерський облік – складські залишки, касові та банківські розрахунки, звітність, нарахування ЗП, розрахунки з постачальниками та споживачами, тощо. Тобто усі процеси були автоматизовані, після чого відпала потреба в оренді офісу, придбанні мережного обладнання (інфраструктури), працівники почали віддалено працювати. По ітогу діяльність фірми налагодилася та стала приносити хороші дивіденди.

        Уклавши з нами угоду на бухгалтерські послуги, ми гарантуємо, що ваші звіти завжди будуть правдивими, чесними, прозорими, а діяльність приноситиме суттєвий прибуток!

      • null

        Про допомогу торговому підприємству з бухобліку

        Деталі

        До нас звернувся власник ФОП із проханням про допомогу. Справа у тому, що його невелике підприємство раніше приносило непоганий прибуток, але останнім часом він значно знизився. У штаті фірми працював один бухгалтер, який як з’ясувалося пізніше, припускався помилок у веденні фінансової звітності, тому власник ніс додаткові грошові втрати. Своєчасне звернення до нашої компанії допомогло виправити негативну ситуацію.

        Результати

        Ми виділили професійного бухгалтера для виконання бухгалтерської перевірки, виявили проблемні місця в бухобліку, виправили помилки та недоліки, привели документи у відповідність до вимог податкового та бухгалтерського законодавства, зробили бухоблік найбільш рентабельним. У результаті, підприємство перестало зазнавати фінансових збитків, пішло вгору з розвитку. Між нами було укладено Контракт на віддалене бухгалтерське обслуговування, й тепер усі важливі питання вирішуються швидко та на високому професійному рівні.

        Уклавши з нами угоду на бухгалтерські послуги, ми гарантуємо, що ваші звіти завжди будуть правдивими, чесними, прозорими, а діяльність приноситиме суттєвий прибуток!

      Замовити зворотній дзвінок

        Вартість бухгалтерських послуги у Києві

        Ціна на бухгалтерське обслуговування завжди залишається вигідною для наших клієнтів та економічно обґрунтованою. На сайті ви завжди зможете ознайомитись з актуальним прайсом на бухгалтерські послуги.

        Крім цього, важливо розуміти, що якщо ми надаємо бухгалтерські послуги віддалено, це буде дуже вигідно для вас з таких причин;

        • економія на робочому місці бухгалтера (не потрібно виділяти окремий кабінет та його обладнати);
        • наш спеціаліст завжди на зв’язку та оперативно вирішує усі ваші питання (у нього немає обіду, відпустки, лікарняних, строго обмеженого робочого часу);
        • не потрібно закуповувати для бухгалтера оргтехніку та спеціальну літературу, яка потрібна для виконання роботи;
        • значну економію на зарплаті.

        Ми – це професійний сайт бухгалтера, який надає всебічну допомогу підприємцям у вирішенні усіх питань, які пов’язані з бухобліком, кадровим обліком, укладенням договорів, роботою з банківськими установами та податковими структурами.

        Це комплексний супровід малого та середнього бізнесу, куди входять такі напрямки:

        • бухгалтерський та податковий облік для юр. осіб та ФОП;
        • організація бухгалтерського та податкового обліку відповідно до облікової політики підприємства;
        • консультації щодо підбору найбільш вигідної бухгалтерської програми для ведення обліку підприємства;
        • оформлення первинної документації по господарчім операціям підприємства;
        • обробка вхідної та вихідної документації, оперативне відображення операцій на рахунках бухобліку, у бухгалтерській програмі (1С або інша на вибір Замовника);
        • банківське обслуговування (створення платіжних доручень у Клієнт-Банку та контроль за своєчасною сплатою усіх податків, зборів та інших платежів);
        • ведення кадрового обліку – оформлення найманих працівників (штатний розклад, кадрові накази, трудові договори, тощо);
        • нарахування ЗП найманим працівникам (формування відомостей про нарахування та відомостей про виплату зарплати);
        • виплата ЗП найманим працівникам на карткові рахунки;
        • підготовка та подання бухгалтерської та податкової звітності до фіскальних органів, органів статистики та інших органів відповідно до Закону України;
        • контроль усіх облікових процесів та документообігу на підприємстві;
        • проходження перевірок за період ведення обліку;
        • інформаційно-консультаційна підтримка.

        Наші переваги

        Співпрацюючи з консалтинговою компанією FLC, кожен клієнт отримує:

        • null

          Стратегічного партнера, який також зацікавлений у розвитку вашого бізнесу. Добре вам, чудово нам!

        • null

          Допомога професійних фахівців, які будуть вести вашу бухгалтерію “під ключ”, поки ви займаєтеся своєю підприємницькою діяльністю. Вам не доведеться вникати у нюанси бухгалтерського обліку, ми усе зробимо самі!

        • null

          Гарантія та надійність результатів. Якщо ми припустимося будь-яких помилок, ми гарантовано їх компенсуємо!

        • null

          Комунікабельність, оперативність виконання робіт. Ми завжди в курсі змін у законодавстві, вивчаємо та використовуємо спеціальні сайти бухгалтера, беремося навіть за нестандартні завдання та успішно їх вирішуємо!

        • null

          Ми завжди знаходимося на зв’язку з нашими клієнтами, тому усі проблеми та питання вирішуються швидко!

        • null

          Співпрацюючи з нами, ви отримаєте впевненість у завтрашньому дні, продовжите впевнено розвиватись, зможете значно економити фінанси на зарплаті бухгалтера!

        Увага! Комплексне обслуговування завжди є найвигіднішим

        На сьогоднішній день у столиці ведуть свою діяльність багато бухгалтерських компаній, але ми з кожним днем ​​доводимо свою компетентність й звання надійного партнера для підприємств різної форми власності.

        Якщо ви хочете замовити професійні бухгалтерські послуги, зв’яжіться з нашими компетентними співробітниками будь-яким зручним для вас способом.

        Ми гарантуємо високу якість, своєчасність виконання замовлень, доступні ціни на послуги бухгалтера в Києві!

        Прайс-лист на послуги компанії FLC

        Бухгалтерське обслуговування юридичних осіб

        (для інформації. В будь-якому випадку з кожним клієнтов залежно від специфіки бізнесу та обсягу роботи додатково визначаємо умови обслуговування)

        Єдиний Податок
        Не платник ПДВ

        • до 3-х співробітників

          Кожен наступний працівник + 400 грн

        • до 10 операцій/міс

        4200 грн

        • від 10 до 20 операцій

        5000 грн

        • більше 20 операцій

        7000 грн

        • більше 30 операцій

        від 8000 грн

        Цікавить

        Загальна Система
        Не платник ПДВ

        • до 3-х співробітників

          Кожен наступний працівник + 400 грн

        • до 10 операцій/міс

        5500 грн

        • від 10 до 20 операцій

        6500 грн

        • більше 20 операцій

        8000 грн

        • більше 30 операцій

        від 10000 грн

        Цікавить

        Єдиний Податок
        + платник ПДВ

        • до 3-х співробітників

          Кожен наступний працівник + 400 грн

        • до 10 операцій/міс

        7000 грн

        • від 10 до 20 операцій

        8000 грн

        • більше 20 операцій

        9500 грн

        • більше 30 операцій

        від 12000 грн

        Цікавить

        Непрацююча компанія

        • з одним директором

        2000 грн/міс

        • Без нарахування з/п директору

        Подача річної декларації

        2000 грн/рік

        Цікавить

        Бухгалтерське обслуговування ФОП

        Єдиний Податок, без ПДВ

        • до 10 операцій/міс

          Додатково по 400 грн. за кожного співробітника

        1500 грн/міс

        • більше 10 операцій

        від 2000 грн/міс

        Цікавить

        Платник ПДВ

        • до 10 операцій/міс

          Додатково по 400 грн. за кожного співробітника

        4000 грн/міс

        • більше 10 операцій

        від 5500 грн/міс

        Цікавить

        Непрацюючий ФОП

        300 грн/міс

        Цікавить

        Якщо кадровий облік чи нарахування зарплати замовляють як окрему послугу то вартість складає 400 грн за кожного співробітника.
        Складання звіту на основі наданої замовником інформації – 1000-1500 грн.

        • Бухгалтерський та податковий облік для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
        • Організація бухгалтерського та податкового обліку, відповідно до облікової політики підприємства;
        • Консультування з питань підбору найбільш вигідної бухгалтерської програми для ведення обліку підприємства;
        • Оформлення первинної документації по господарським операціям підприємства;
        • Обробка вхідної та вихідної документації, оперативне відображення операцій на рахунках бухгалтерського обліку, в бухгалтерській програмі (1С або інша на вибір Замовника);
        • Банківське обслуговування (створення платіжних доручень в Клієнт-Банк та контроль за своєчасною сплатою всіх податків, зборів та ін. платежів);
        • Ведення кадрового обліку – оформлення найманих працівників (штатний розпис, кадрові накази, трудові договори та ін.);
        • Нарахування заробітної плати найманим працівникам (формування відомостей нарахування та відомостей виплати заробітної плати);
        • Виплата заробітної плати найманим працівникам на карткові рахунки;
        • Підготовка та подання бухгалтерської та податкової звітності до фіскальних органів, органів статистики та інших органів відповідно до Законодавства України;
        • Контроль всіх облікових процесів і документообігу на підприємстві;
        • Проходження перевірок за період ведення обліку;
        • Інформаційно-консультаційна підтримка.

        БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ ФАХІВЦІВ ОНЛАЙН

        Отримайте консультацію онлайн, телефоном або особисто в офісі. Задайте ваше запитання та отримайте необхідну консультацію протягом 15 хвилин

        • Ваше запитання
        • Контакти

        Ваше запитання

        Ваше запитання

        Контакти

        Ім'я

        Номер телефону

        Email

        Наші фахівці

        online

        [Адвокат]

        Кузьменко Артем

        online

        [Юрист]

        Шаблій Сергій

        online

        [Бухгалтер]

        Сорокіна Анна

        offline

        [Адвокат]

        Карпін Володимир

        online

        [Бухгалтер]

        Мірошниченко Ірина

        online

        [Адвокат]

        Харченко Сергій

        Отримайте консультацію прямо зараз

        Залиште свою заявку і уже через 10 хвилин з Вами зв’яжеться наш експерт

        Нам уже довірили свій бізнес

        Відгуки про компанію FLC

        Наша адреса