Консалтингові послуги у Києві

  • null

    Впливаємо на зростання прибутку бізнесу та зниження неефективних витрат

  • null

    Організуємо прозору систему контролю фінансових показників

  • null

    Оптимізація, налаштування, систематизація бухобліку та його подальший контроль

  • null

    Надання слушних консультацій, які допоможуть вирішити складні юридичні питання та проблеми

Компанія «FLC» пропонує якісні та професійні консалтингові послуги для бізнесу

Ми знаходимося у Києві, але працюємо у цьому напрямі по усій території України. Протягом тривалого часу ми надаємо послуги консалтингу усім зацікавленим особам. Компанія була створена у 2003 році й швидко здобула репутацію надійного партнера та помічника.

Консалтингові послуги – це професійні консультації фахівців керівникам та управлінцям у різних напрямках їх діяльності (фінансова, комерційна, юридична, технологічна, виробнича, технічна, експертна).

Головна мета консалтингу – надати потужну допомогу менеджменту (система управління) для швидкого та якісного досягнення поставленої мети.

На сьогоднішній день в економіці постійно відбуваються трансформаційні процеси, тому кожен день бізнесменам доводиться приймати стратегічні рішення. Тільки так можна всебічно оптимізувати внутрішню та зовнішню господарську діяльність підприємства. Дуже важливо на цьому шляху знайти досвідчених фахівців та використовувати прогресивні технології. У цьому значну підтримку надають консалтингові компанії.

Напрямки, у яких ми допомагаємо:

  • null

    Бухгалтерські консалтингові послуги

    Оптимізація, налаштування, систематизація бухобліку та його подальший контроль. Допомога у складанні звітності, консультування у заплутаних ситуаціях

  • null

    Податковий консалтинг

    Професійні консультації, як правильно планувати податкові виплати та оптимізувати систему оподаткування, щоб не виникало жодних проблем та судових процесів із податковими структурами

  • null

    Юридичні консалтингові послуги (правові)

    Надання слушних консультацій, які допоможуть вирішити складні юридичні питання та проблеми. Проведення правової експертизи документів, укладання договорів, установчої, реорганізаційної, ліквідаційної документації та її аналіз

  • null

    Управлінський консалтинг

    Для аналізу діяльності підприємства та її подальшого коригування. Поділяється на рекламний (для збільшення продажів, скорочення витрат на рекламу) та стратегічний (прорахунок можливих ризиків)

  • null

    Кадровий консалтинг

    Для розвитку корпоративної культури, перевірки, чи кадрова політика фірми відповідає встановленим нормам законодавства, атестації співробітників, проведення аудиту, виконання обліку, аналізування внутрішнього документообігу

У яких випадках слід звертатися до фахівців?

У вас немає достатнього досвіду та спеціальних знань, щоб реалізувати певні завдання;

Постійно виникають конфлікти між керівниками, й треба залучити професіонала для їхнього врегулювання;

Ви заплуталися у фінансовій та податковій звітності, й зазнаєте матеріальних втрат;

Відсутні свіжі ідеї для подальшого розвитку бізнесу та його успішного просування.

Успішні кейси нашої команди

  • null

    Про підвищення ринкової ефективності

    Деталі

    До нас звернулося керівництво підприємства, яке виробляє оздоблювальні матеріали. Належить до середнього за величиною підприємства. Раніше його приватизували й воно перейшло у приватну власність. Тут випускається однотипна продукція, але у досить великому асортименті. Виробництво має три технологічні лінії, які були раніше модернізовані. Продукція, що випускається, відповідає за якістю аналогам провідних зарубіжних виробників, але керівництво організації не може вивести її на більш високий ринок. Клієнт попросив допомогти йому підвищити рівень продажів, знизити обсяг товарів на складах (на момент обігу її було дуже багато), вивести ринку нову продукцію.

    Наша робота

    Нами були виконані заходи: ми вдосконалили роботу відділів маркетингу та збуту, виконали маркетингові дослідження та розробили стандарт моніторингу ринку збуту, упорядкували та поставили фінансово-економічне планування, розробили бізнес-рішення, впровадили ефективну схему управлінського обліку, провели навчання працівників для підвищення їх кваліфікації.

    Результати

    Керівництво підприємства тепер має працездатну модель ведення бізнесу абсолютно по-новому. Вона стійка до руйнівних внутрішніх перетворень: зміна кадрів, втрата даних, помилки у прогнозуванні, інше. Це дозволило організації на усіх рівнях діяльності гнучко, швидко та правильно реагувати на ринкові зміни, що у результаті підвищило ефективність підприємства.

    Ми допоможемо вам підвищити ефективність діяльності, удосконалити управління, проконсультуємо з усіх питань (економічні, виробничі, комерційні, фінансові та інші), оптимізуємо бізнес-процеси, підвищимо прибуток. З нами ви станете успішнішими!

  • null

    Про підвищення дилерської мережі та збільшення збуту продукції

    Деталі

    Нещодавно нашим клієнтом стало виробниче підприємство (назва прихована на прохання власника), яке є досить великим дистриб’ютором фурнітури для дверей, що випускається під власними ТМ. Володієє регіональними дилерами по усій території України.

    Суть проблем полягала у наступному: Cash Flow стабільний, але протягом тривалого часу не зростає, великий запас малоліквідної продукції (приблизно 52%), значно не вистачало високооборотних товарів на складах, у результаті чого дохід фірми не підвищувався, збільшувалися сума та період заборгованості кредиторам, розповсюджувачі переходили до конкурентів, споживачі залишали негативні відгуки.

    Результати

    Після підписання з нами Договірної угоди ми одразу розпочали роботу та розробили ефективну схему з подальших дій керівництва.

    У результаті: через чотири місяці продажі зросли на 40%, на складах завжди знаходиться саме та продукція, яка цікавить покупців й у повному обсязі, підвищилася оборотність складських запасів (з 2,1 до 4,5 на рік), знизилася частка малоліквідної продукції (з 52% до 17%), заборгованість за кредитами вирівнялася за термінами, знизилися витрати на рекламу та маркетинг, ТМ стала більш відомою.

    Ми допоможемо вам підвищити ефективність діяльності, удосконалити управління, проконсультуємо з усіх питань (економічні, виробничі, комерційні, фінансові та інші), оптимізуємо бізнес-процеси, підвищимо прибуток. З нами ви станете успішнішими!

  • null

    Про оптимізацію бізнес-процесів та збільшення прибутку на 21%

    Деталі

    Минулого місяця до нас звернулося керівництво ТОВ, яке виготовляє різноманітну упаковку. Як сказав один із співвласників, настало відчуття, що настав час оновлюватися, оскільки начебто й організаційно-управлінська система працюють стабільно, але за непрямими ознаками їм стало ясно, що вони вже не приносять належного ефекту, застаріли. Вони захотіли оновитися, стати більш розвиненими, щоб впевнено рухатися у майбутнє.

    Наша робота

    Було укладено Договірну угоду, й ми розпочали розробку проекту оптимізації бізнес-процесів. Були виконані такі консалтингові заходи: консультації, аудиторські перевірки, моделювання, внесення покращень у систему оплати праці, впровадження оптимізованого бізнес-процесу на практиці, навчання працівників у цьому напрямі.

    Результати

    Підвищення обсягів продажів на 17%, збільшення прибутку від продажу товарів на 21% (у тому числі й за рахунок придбання дешевшої, але не менш якісної сировини), зросла зарплата працівників на 8%. Такі показники вселили впевненість у керівництво підприємства та персонал. Вони здобули новий поштовх, побачили ефективність розвитку й тепер самі рухаються до нових горизонтів.

    Ми допоможемо вам підвищити ефективність діяльності, удосконалити управління, проконсультуємо з усіх питань (економічні, виробничі, комерційні, фінансові та інші), оптимізуємо бізнес-процеси, підвищимо прибуток. З нами ви станете успішнішими!

Замовити зворотній дзвінок

    • null

      Про розробку стратегії розвитку та концепції компанії під час продажу будматеріалів

      Деталі

      До нас звернулася компанія, куди входять підприємці та іноземні інвестори, але провідний бізнес знаходиться у іншій сфері господарської діяльності. Вони хочуть змінити її (диверсифікувати) та інвестувати в іншу галузь, щоб провадити підприємницьку діяльність за допомогою новоствореної компанії в Україні. ТД має власне виробництво (видобувне, обробне), прогресивне обладнання, високу виробничу потужність.

      Проблеми, для вирішення яких клієнт звернувся до нас, полягали у наступному: провести аналіз ринку, визначити головні тренди розвитку сегментів ринку, розробити оптимальну стратегію та концепцію ТД, раціональне позиціонування ринку продажу будматеріалів.

      Наша робота

      Для вирішення проблем було виділено команду професійних співробітників (експерти, консультанти, фінансові аналітики). Були виконані такі дії: перевірка усієї фінансової документації, маркетингові дослідження щодо ринку, фінансове моделювання, розробка бізнес-рішень (маркетингова концепція, проект управлінсько-організаційної структури) та комплексний план організації діяльності ТД.

      Результати

      Клієнт став володарем адекватної робочої моделі нового бізнес-процесу, яка абсолютно стійка до зовнішніх/внутрішніх метаморфоз, але дозволяє збільшувати ефективність збуту продукції, діяльності компанії, а також значно розширювати зони продажу.

      Ми допоможемо вам підвищити ефективність діяльності, удосконалити управління, проконсультуємо з усіх питань (економічні, виробничі, технологічні, комерційні, фінансові та інші), оптимізуємо бізнес-процеси, підвищимо прибуток. З нами ви станете успішнішими!

    • null

      Про збільшення збуту продукції

      Деталі

      Кілька місяців тому до наших постійних клієнтів влилася компанія, яка займається виробництвом металопрофіля та металочерепиці. Ринок зі збуту такої товарної продукції є дуже величезним, він переповнений конкуруючими фірмами, а вартість досить чутлива до змін. Що це означає: продукція випускається аналогічна за розмірами, кольором та іншими факторами, використовуються одні й ті ж нормативні документи (стандарти).

      Наша робота

      Ми розробили ефективний проект, який дозволив скоротити ланцюги постачання, підвищив конкурентоспроможність продукції. На використання пішло близько чотирьох місяців.

      Результати

      Збільшення дилерської мережі компанії (точки продажу зросли з 12 до 175) приблизно за радіусом 700-900 км, підвищення чистого прибутку з 58 млн. гривень до 183 млн. гривень на рік.

      Ми допоможемо вам підвищити ефективність діяльності, удосконалити управління, проконсультуємо з усіх питань (економічні, виробничі, технологічні, комерційні, фінансові та інші), оптимізуємо бізнес-процеси, підвищимо прибуток. З нами ви станете успішнішими!

    • null

      Про оптимізацію бізнес-процесів та розвиток компанії

      Деталі

      До нас звернулося керівництво компанії, щоб навести лад у бізнесі, який уже переріс максимальну “стелю”, став некерованим та втратив прозорість для співвласників. Розвиток зупинився, виник хаос, система стала заплутаною, але розвиватися їм хотілося й надалі.

      Було укладено Договірну угоду, й наші професійні співробітники розпочали роботу. Не будемо детально заглиблюватися в усі дії, які нам довелося зробити, але розбиралися та налагоджували роботу компанії досить довго. Ми дали дієві інструменти у руки власників, запустили механізм й перші плоди не забарилися.

      Результати

      Оптимізовано бізнес-процеси, усе детально прописано, розроблено алгоритм діяльності, що призвело до підвищення ефективності, інформація нікуди не пропадає, поставлені плани завжди виконуються, призначені відповідальні за отримання результатів особи.

      Крім цього, співвласники отримали дієві важелі над усім (персонал, результати, показники тощо), які можуть використовувати віддалено. Загалом бізнес збільшується та прискореними темпами розвивається. У керівництва з’явився вільний час, який вони можуть використати на власний розсуд.

      Ми допоможемо вам підвищити ефективність діяльності, удосконалити управління, проконсультуємо з усіх питань (економічні, виробничі, технологічні, комерційні, фінансові та інші), оптимізуємо бізнес-процеси, підвищимо прибуток. З нами ви станете успішнішими!

    Замовити зворотній дзвінок

      • null

        Допомога приватній клініці в успішному розвитку та залученні клієнтів

        Деталі

        З півроку тому до нас звернувся власник приватної клініки «Med-Help» із проханням допомогти йому зробити його організацію більш ефективною та клієнтоорієнтованою. Медцентр був створений кілька років тому, й на початку діяльності все йшло нормально, клієнтів було багато, надавалися різноманітні медпослуги. Але потім почали відкриватись інші медичні клініки. Звичайно, виживати у такій конкурентній боротьбі стало складно. Після укладання з нами Договору на надання консалтингових послуг, наші досвідчені співробітники розпочали розробку бізнес-концепції.

        Наша робота

        На самому початку було проведено діагностику та виявлено найбільш слабкі, вразливі, проблемні місця. Потім ми розробили кілька варіантів успішного розвитку, погодили найоптимальніший із керівництвом медичного центру, намітили шляхи, які виведуть організацію вперед. Наприкінці проекту впровадили інноваційні рішення, інструменти для успішного розвитку клініки, підвищення ефективності та залучення великого потоку клієнтів.

        Результати

        Буквально через пару місяців медичний центр «Med-Help» почав ставати більш впізнаваним, тому що була проведена робота з маркетингу та реклами, до нього почали звертатися пацієнти не тільки з близькорасташованих районів, а й з усього Києва, співробітники, після проведення спеціального навчання стали більш комунікабельними, тому пацієнтам стало з ними комфортніше взаємодіяти. Крім цього, було впроваджено автоматизацію бізнес-процесу, бухгалтерського та фінансового обліку, в результаті чого знизилися витрати, з’явилася можливість економити на закупівлі обладнання та медпрепаратів, значно збільшився прибуток.

        Ми допоможемо вам підвищити ефективність діяльності, удосконалити управління, проконсультуємо з усіх питань (економічні, маркетингові, комерційні, фінансові та інші), оптимізуємо бізнес-процеси, підвищимо прибуток. З нами ви станете успішнішими!

      • null

        Про розробку системи наскрізної аналітики для мережі медичних клінік

        Деталі

        Наші клієнти – власники мережі медклінік Дніпропетровська, звернулися до нас за наданням консалтингових послуг. Після укладення контракту на обслуговування, перед нами були поставлені такі завдання: створити єдину базу даних зі збором інформації з розрізнених джерел, виконати налаштування звітності, щоб приймати успішні управлінські рішення, розробити та впровадити систему, яка оцінюватиме ефективність реклами.

        Наша робота

        Для виконання замовлення нами були здійснені наступні заходи: були проведені аудиторські перевірки щодо інфраструктури (зокрема системи контекстної реклами), а також ми розробили проект аналітичної системи, спроектували звітність, тобто яка потрібна клініці (кількість пацієнтів, трафік, загальна за медичними центрами, по операторам, інші), розробили конектори для БД та систем, сформували звіти у «Power BI».

        Результати

        Після впровадження бізнес-процесу, мережа медклінік була підключена до єдиної бази даних, де формувалася важлива для організації звітність за всіма необхідними напрямками (пацієнти, дзвінки, записи, візити, прибуток), що дозволило приймати важливі управлінські рішення оперативніше, що позначилося підвищення прибутку.

        Ми допоможемо вам підвищити ефективність діяльності, удосконалити управління, проконсультуємо з усіх питань (економічні, маркетингові, комерційні, фінансові та інші), оптимізуємо бізнес-процеси, підвищимо прибуток. З нами ви станете успішнішими!

      • null

        Про допомогу у відкритті аптеки

        Деталі

        Рік тому до нас звернувся власник приватної клініки з проханням допомогти йому у розширенні бізнесу. Планувалося відкрити на території МЦ аптеку. Проблема полягала у тому, що необхідними знаннями (фармакологічний бізнес) клієнт не володів. Було укладено Договірну угоду, й ми розпочали виконання замовлення.

        Наша робота

        Співробітники приїхали до клініки, визначили, де найкраще розмістити аптечний пункт, бо це було найоптимальнішим рішенням. Після цього почалося обладнання обраного приміщення під аптеку та відповідно оформлення ліцензії. Оскільки ми маємо необхідні знання, величезний досвід та чітко налагоджений процес у цьому напрямку, документ на аптечний бізнес був отриман дуже швидко. Потім ми налагодили бізнес-процес, організували взаємодію з персоналом клініки, допомогли сформувати асортимент продаваємих медпрепаратів й ціни, зробили правильну розстановку ліків.

        Результати

        Буквально за 2 місяці аптечний пункт став досить прибутковим підрозділом медичного центру, став приносити добрий дохід власнику, а клієнти МЦ дуже позитивно поставилися до відкриття аптеки. Зручне розташування, доступна вартість препаратів, налагоджений бізнес-процес благотворно вплинули на престиж медичної клініки.

        Ми допоможемо вам підвищити ефективність діяльності, удосконалити управління, проконсультуємо з усіх питань (економічні, маркетингові, комерційні, фінансові та інші), оптимізуємо бізнес-процеси, підвищимо прибуток. З нами ви станете успішнішими!

      Замовити зворотній дзвінок

        Які результати отримують наші клієнти?

        Наші досвідчені у питаннях консалтингу співробітники виконують такі роботи:

        1. Аналізують поточну ситуацію, що склалася у замовника, та виявляють усі проблеми.
        2. Надають якісні рекомендації, що допоможуть підвищити ефективність.
        3. Розробляють успішну стратегію розвитку.
        4. Знаходять оптимальні рішення, які допомагають модернізувати технологічні процеси.
        5. Проводять аудиторські перевірки різної звітності (фінансова, податкова).
        6. Допомагають реструктуризувати підрозділи підприємства.
        7. Навчають співробітників, розробляють методичні посібники.
        8. Надають професійну підтримку.

        Скільки коштують консалтингові послуги у Києві?

        Вартість надання консалтингових послуг точно визначити досить складно, оскільки вони належать до інтелектуального продукту. Ціна встановлюється лише після попереднього обговорення із клієнтом поставлених ним завдань.

        Все це дуже індивідуально, оскільки вартість може залежати від багатьох факторів:

        • тривалість договірної угоди із нашою компанією;
        • специфіка та кількість вирішуваних проблем;
        • різновид консалтингових послуг;
        • інші.

        Консалтингові послуги для бізнесу від компанії «FLC» допоможуть вирішити усілякі питання у бізнесі, а також це – покращення іміджу, налагодження внутрішньої комунікації в організації, пошук нових інвесторів та партнерів, створення сприятливого стану для успішного розвитку.

        Гарантуємо:

        • професійну допомогу спеціалістів із високим рівнем кваліфікації;
        • високоякісне виконання замовлень;
        • сувору конфіденційність інформації;
        • індивідуальний підхід, пошук нових рішень та альтернативних варіантів, розробку оптимальних стратегій;
        • постійну комунікацію із замовниками;
        • прийнятну, конкурентну та прозору цінову політику.

        Довірте нам усі ваші проблеми, й ви однозначно досягнете фінансового прибутку по максимуму!

        З усіх питань надання консалтингових послуг, звертайтесь до наших компетентних співробітників за телефонами, вказаними на сайті, або замовте «зворотний дзвінок»!

        Наші клієнти можуть отримати підтримку з таких питань:

        • етапи управління підприємством (створення, ліквідація, реорганізація, злиття, корпоратизація);
        • оптимізація структури та бізнес-процесів;
        • побудова системи корпоративного управління;
        • податкове оподаткування фізичних та юридичних осіб;
        • фінансові наслідки скоєних угод та операцій;
        • управління ризиками;
        • фінансовий моніторинг та діагностика;
        • розробка стратегій та підготовка звітності, не пов’язаної з фінансами;
        • інші.

        Переваги співпраці з  компанією “FLC”:

        • великі знання фахівців, їх великий практичний досвід у побудові бізнес-процесів;
        • усні та письмові професійні консультації;
        • допомога у вирішенні проблем у різних сферах діяльності (економічна, фінансова, юридична, виробнича, інші), що знижують прибуток та негативно позначаються на розвитку бізнесу;
        • застосування цифрових технологій, що допомагають оптимізувати внутрішню та зовнішню роботу підприємств;
        • допомогу порадами, рекомендаціями у супроводі та розвитку бізнесу;
        • підвищення конкурентоспроможності й, як наслідок, збільшення прибутку.

        БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ ФАХІВЦІВ ОНЛАЙН

        Отримайте консультацію онлайн, телефоном або особисто в офісі. Задайте ваше запитання та отримайте необхідну консультацію протягом 15 хвилин

        • Ваше запитання
        • Контакти

        Ваше запитання

        Ваше запитання

        Контакти

        Ім'я

        Номер телефону

        Email

        Наші фахівці

        online

        [Адвокат]

        Кузьменко Артем

        online

        [Юрист]

        Шаблій Сергій

        online

        [Бухгалтер]

        Сорокіна Анна

        offline

        [Адвокат]

        Карпін Володимир

        online

        [Бухгалтер]

        Мірошниченко Ірина

        online

        [Адвокат]

        Харченко Сергій

        Отримайте консультацію прямо зараз

        Залиште свою заявку і уже через 10 хвилин з Вами зв’яжеться наш експерт

        Нам уже довірили свій бізнес

        Відгуки про компанію FLC

        Наша адреса